Blog archief

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. ...

Prive versus zakelijk AI gebruik

Prive versus zakelijk AI gebruik Mensen blijken nu vooral privé volop te experimenteren met AI. Een gedicht laten schrijven, een vakantie plannen, een vraag stellen aan ChatGPT over wat je vanavond gaat eten… Die persoonlijke ervaring helpt de drempel te verlagen om AI ook zakelijk steeds meer te gebruiken. Maar… tussen thuis uitproberen en op ...

Is klantentrouw bij jou een strategie?

Klantentrouw als strategie Klantentrouw zou een strategie moeten zijn. Onlangs had ik als trouwe klant 2 (niet-zo) merk-waardige ervaringen. De eerste aan de kassa bij Rituals de tweede aan m’n voordeur met Essent. Rituals  Bij Rituals zat ik met mijn aankopen nét boven het bedrag waarmee je een cadeautje krijgt. Nu werd mij vriendelijk uitgelegd ...

25 mei 2025

Scherp positioneren

25 mei 2025

Durf jij te kiezen?

08 april 2025

What’s in it for me?

19 februari 2019

Checklist zakelijk vloggen

03 februari 2016

Bouwen op bewegende grond

21 mei 2015

Kiezen is kunde

10 januari 2015

Oprechte marketing

21 april 2014

Botox branding

08 december 2013

OMG, opnieuw smoorverliefd!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten